De afgelopen jaren hebben wij als Progressief Beek meermaals signalen ontvangen dat de communicatie tussen de bewoners van Beek met de gemeente niet goed verloopt.
Onderstaand artikel geeft hiervan wederom een trieste weergave. Het vertrouwen in de overheid is na de vele schandalen behoorlijk gedaald de afgelopen jaren. Dit soort voorbeelden tonen aan dat ook bij de gemeente Beek inwoners tegen een muur oplopen, niet geholpen worden en eindeloos moeten wachten op een reactie die veelal niet komt. De kloof tussen bewoner en gemeente wordt hiermee alleen maar dieper.
Progressief Beek wil hier graag verandering in brengen en de communicatie tussen burger en gemeente verbeteren. Heeft u zelf vergelijkbare ervaringen opgedaan en voelt u zich van het kastje naar de muur gestuurd, laat het ons dan weten.
Wij willen graag de binnen gekomen reacties geanonimiseerd verzamelen om helder te krijgen hoe groot dit probleem werkelijk is. Transparantie en openheid begint bij een goed communicatie tussen burger en gemeente en daar is wat ons betreft veel verbetering mogelijk binnen onze gemeente Beek!
Eigenaar Rijksmonument Spaubeek ziet af van restauratie na jarenlang gesteggel met de gemeente